måndag 13 mars 2017

Tacksamhet och reflektion



Under den här bilden återkommer, varje måndag det jag är extra tacksam över från veckan som gått. Det kan vara både små och stora saker. Det viktiga är att reflektera över och lyfta fram mina ljuspunkter. Det jag är extra tacksam över från veckan som gått är följande:


  • Våren kom tillbaka
  • Sol
  • Plusgrader
  • Besök av mamma och Christer 
  • Show på Oscarsteatern 
  • Långledig helg
  • Rensat och kastat
  • Blev uppvaktad med rosor på internationella kvinnodagen 
  • Födelsedagsfika för Dennis i Lördags. Imorgon blir han 14
  • Färska kanelbullar


Gå in till bloggvännen Eva så hittar ni hennes och andras listor med tacksamhet!
    En suverän bloggutmaning som får en att tänka till.

    Ha nu en jätte fin Måndagkväll!

    Kram
    Susanne 

    9 kommentarer:

    1. Du har med andra ord haft en hel perfekt vecka som innehållit det mesta som gjort dig glad och tacksam. Fastnar inte på någon enstaka punkt, då alla är så fina.
      Men du - stort GRATTIS till 14-åringen i förskott:-)

      SvaraRadera
    2. Vilken fin vecka du haft! Dina punkter känns glädjefyllda och med massor av vår. Tack också för din otroligt fina kommentar hos mig. Jag blev så varm i hjärtat av den. ♥

      SvaraRadera
    3. Låter som en perfekt och trevlig vecka! Å visst blir vi alla glada av att våren nu verkar vara på väg! Kram och sovgott!

      SvaraRadera
    4. HippHippHurra för ert födelsedagsbarn idag :)
      Fin lista - som alltid :) Det är ju så skönt med tacksamhetslistor, de blir ju alltid så bra :)
      Önskar dig en fin vecka!

      SvaraRadera
    5. Jaa här slaskar det för fullt nu...vill ha vår men ingen snöslask !...usch för blöta fötter !........men jag har investerat i ett par schysta gummistövletter ;))
      Hoppas din vecka blir bra !!....fin lista !
      Kramelikram <3

      SvaraRadera
    6. Idag var det skönt här men jag vill ha värme :) grattis till pågen :) kram å sov gott

      SvaraRadera
    7. Underbart med våren som är här på allvar nu! Och kul med revyn ☺. Och kalas! Kanske kan ses nåt snart. Är du sjukskriven just nu eller var det längre fram? Kram 💕

      SvaraRadera

    Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!