onsdag 15 mars 2017

Idioter finns det gott om! Uppenbarligen!

Jag blir så upprörd av att läsa det här så jag knappt vet vad jag ska skriva.

Ni som läser via mobilen eller paddan kan ju förstora.  Er andra kan jag kort berätta att en rik man i Ryssland har betalat flera miljoner till ett tv bolag för att dom skall anordna en tävling för 30 deltagare som går ut på att dom skall försöka överleva i Sibirien i 9 månader utrustade endast med en kniv som hjälp. 2000 kameror kommer placeras ut på den område dom kommer att vistas på. De som lever och inte gett upp efter vintern får dela på 15 miljoner kronor.  Allt är tillåtet ( mord, annan våld o.s.v ) och dom går bara in med helikopter och hämtar deltagare som själva väljer att ge upp p.g.a skador eller andra orsaker.

Skulle egentligen skriva och visa bilder från firandet av Dennis 14 års dag som inträffade igår. 
Men det får bli imorgon istället.

Kram på er!
Susanne 

24 kommentarer:

  1. Har läst!
    Vidrigt låter det.
    Obegåvat och läskigt!
    Dom kan t.o.m mörda!
    Ingen lägger sig i!
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  2. Kan tyvärr inte läsa artikeln då jag inte har ett förstoringsglas. Vet inte alls vad artikeln handlar om. Å Hunger Games - nej tack. Det kunde jag läsa iaf.

    SvaraRadera
  3. Jag kan inte riktigt se vad det står...men fattar det är dumt. Ojojoj..

    Ha en toppendag fina vännen och KRAM

    SvaraRadera
  4. Det finns olika vägar till självförverkligande.
    Sedan finns det förstås människor som lever på platser där detta är deras vardag så alla kan inte ens göra ett eget val.

    SvaraRadera
  5. Det låter verkligen som Hunger Game kopia men in true life. Det går inte ens att förstå...

    SvaraRadera
  6. Det låter verkligen som Hunger Game kopia men in true life. Det går inte ens att förstå...

    SvaraRadera
  7. Sånt här är fullständig idioti. Jag kunde förstora och läsa, jag skummade över, men blev mest arg, så jag lägger inte krutet på dumheten. I stället för att ta hand om sin familj, så är han egoistisk nog att utsätta sig för faror, tyvärr finns det fler såna "äventyrare", tvi tvi.

    Du läste att jag gick igång ;)
    Snäll kram nu 💜

    SvaraRadera
  8. Det låter fullkomligt galet och jag förstår inte att någon vill befatta sig med sådant. Men det finns många människor som inte har alla hästarna hemma...

    Kram

    SvaraRadera
  9. Helt vansinnigt! Bra sätt att få publicitet. Och dumhet kan man ju inte göra mycket åt. Pengar och åter pengar Kunde ju användas till att stötta Läkare utan gränser och satsa en sel på Syriens barn.
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Håller med det finns idioter till allt fy hemskt ..hoppas du har det bra stor kram o go kväll <3

    SvaraRadera
  11. Galningar..... hittar inget bättre ord för det där stolleprovet.
    Ha bra fredag imorgon! Kram

    SvaraRadera
  12. Hur förbannat korkad får man vara! Stackars fru och barn.
    Trevlig helg 💕

    SvaraRadera
  13. Har folk så lite att göra och så tråkiga liv eller alldeles för lite egna bekymmer..... var min första tanke. Fy och Fan !

    SvaraRadera
  14. Det finns verkligen folk till allt. Eller som min pappa brukar säga: Än är inte den siste idioten född!

    SvaraRadera
  15. Ack ja, pengar pengar pengar...det är det som driver, galen är världen!

    SvaraRadera
  16. Fy fasen säger jag bara!....allt är tillåtet, hur hemskt som helst t.om. mord !!!
    Låter ju hur galet som helst....men den som ger sig i leken, får leken tåla !
    Ha en fin helg vännen !
    Kramis

    SvaraRadera
  17. Svar: Nej du var inte inräknad, då jag inte visste att du rökte. Då är vi uppe i fyra "riktiga" rökare och en "periodare". Det har du verkligen hållit hemligt på bloggen. Brukar iofs inte heller skriva och/eller visa bilder med cigg, men är inte lika "hemlig" som du;-)

    SvaraRadera
  18. Sen när börjar mord oh våld bli "tillåtet" i samhället! Är man rik i ryssland får man tydligen göra vad som helst - ostraffat... :( :(
    Fruktansvärt....
    Kram Kate

    SvaraRadera
  19. Helt befängt.
    Vad kan inte pengar locka folk till?
    Helt obegripligt och borde inte tillåtas.
    Kram till dig.

    SvaraRadera

  20. Har kommenterat detta tidigare....
    Helt sjukt men det säger väl allt...

    Kram igen ♥

    SvaraRadera
  21. Maj gadd. Man vill helst tro att det är dåligt skämt. Men å andra sidan i dagens läge, borde man inte bli förvånad heller. Det finns många sjuka hjärnor. Det kan man konstatera.
    Kram Petra

    SvaraRadera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!