söndag 19 mars 2017

Skyltsöndag.

Den här veckan har vi ju haft fortsatt besök av mamma. Dom åkte i Torsdags. Inför deras besök släpade jag med mig en massa mat från jobbet. Kanske lite fööör mycket.
Var helt enkelt tvungen att bryta mot denna uppmaning för att få plats med allt på t-banan. Man är ju inte direkt ensam på tåget efter jobbet. 

I Tisdags var det ju dags att fira Dennis som blev hela 14 år gammal. Och som alltid spelade vi bowling och åt sedan på restaurang där även presenterna delades ut.







Dennis hade inga som helst problem när det kom till att välja mat. Självklart blev det favvorätten pannkaka från barnmenyn för 59:- med en extra pannkaka så han skulle bli mätt! :)
Riktigt trevlig och serviceminded personal där.

Det var allt denna ( skylt ) Söndag. 
Och som alltid hittar ni fler skyltare inne hos min bloggvän Bp.

Ha en riktigt skön kväll!

Kram
Susanne 

12 kommentarer:


  1. Nu blev jag hungrig!
    Grattis till Dennis 14 nu får du snart hämta honom från krogen. :)

    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Häftig skyllt ,-))Grattis till sonens 14 år, mysigt ni firar honom.
    Ja kassarna tog plats ,-)
    Kul med besök av din mamma .
    Ser ut som du har det kul och mysigt, det behövs,-)
    Speciellt denna månad, de flesta tycker November är jobbig, nu tycker jag inte att Mars är jobbig men den jobbigaste av månader om jag måste välja ,-)
    Ha detfint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt gladinlägg till Skyltsöndag. Ja, kanske inte alla kassar med mat som du fick kånka hem, men bilderna och skyltarna från bowlinghallen är ju kanoooon. Å Dennis är ju såååå lik dig tycker jag. Men är inte han en aning för gammal för pannkakor;-)

    Tusen tack för en toppen skyltning med god mat. Stort tack för länken också.

    SvaraRadera
  4. En trevlig tradition att fira födelsedagen på bowlinghallen!
    Häftig skylt!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott till 14 åringen och givetvis också till hans mamma!

    SvaraRadera
  6. SÅ fin han är den nyblivna 14-åringen! Grattis igen! Å skylten, den är klockren! HA en bra vecka :-) Kram ♥

    SvaraRadera
  7. Grattis i efterskott till 14 åringen. :-)Roligt att han valde pannkakor...:-)...min sons favorit är också pannkakor och det ska vi ha minst en gång i veckan här hemma, men helst oftare. :-)kramizz Laila

    SvaraRadera
  8. Så mysigt ni ser ut att ha haft. Jag gillar när man gör nåt på födelsedagskalas. Inte bara sitta och käka. Så fin kille du har. Det har han efter mor sin ;)
    Stor kram till dig, goding

    SvaraRadera
  9. Härligt kul att hitta på saker :) hoppas du var nöjd med allt kram å fin dag

    SvaraRadera
  10. Mysig tradition med bowling och restaurang när det är födelsedag! Hoppas ni åt upp alla mat du kånkade hem, så ni slipper äta rester hela veckan :) Kram fina du!

    SvaraRadera
  11. Mysigt !...kul att bowla...det gillar jag fast jag spelar det sällan, hehe...men bra bollsinne har jag alltid haft...men det har kanske inget med bowling att göra, hehe...men jag är en jäkel på att spela minigolf ;))....
    Ha det gott !

    SvaraRadera
  12. Nu blev jag rysligt sugen på pannkakor... :-)

    Vilket härligt firande av 14-åringen! Grattis igen :-)

    SvaraRadera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!