söndag 18 december 2016

Skyltsöndag

Igår var vi ute och handlade julklappar som så många andra. Jag jagade upp maken i god tid så vi kom iväg tidigt och slapp trängas.
Och visst blir man glad när man kommer fram till kassan och ser denna skylt!
Inte alls dåligt att uppmärksamma att jag ansträngt mig lite extra idag med lite smink! 
Helt rätt tänk att placera dessa framme vid kassan efter en dag som denna.
Och man kan aldrig vara tydlig nog.
Japp! Bilen var svart precis som regskylten informerar om. 

Titta gärna in hos Bp som håller i skyltsöndag!

Ha nu en riktigt fin Söndag och fjärde advent!

Kram!
Susanne




23 kommentarer:

  1. Godmorgon vännen. ÄR JAG FÖRST??

    Härlig skyltsöndag som talade. Dendär skylten "vad fin du är i dag" var gullig tycker jag och bilem som var "svart" hette ju just "svart" Hmm....

    Ha nu en fortsatt fin skyltsöndag.

    KRAM PÅ DIG FINA

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, du är FÖRST! Grattis! 👍
      Tyckte också att skylten på betalterminalen var jätte gullig. Men den svarta bilens reg skylt var pinsamt tråkig!!!
      Trevlig Söndag!
      Kram!❤

      Radera

  2. Skylten på betalterminalen var ju för härlig... 😊

    Glad söndag och stor kram. ❤

    SvaraRadera
  3. Det var en uppmuntrande text att läsa i kassan! Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  4. "Vad fin du är i dag" tycker jag är en gullig glädjespridare! Mera sådant!
    Munsbiten är iofs i rosa, men innehållet är ju betydligt nyttigare än dessa godis som vanligtvis ligger fram vid kassorna. Tummen upp alltså.
    Å nummerplåten - ja, min engelska make skulle kommentera den skylten med: "Stating the bloody obvious". Hahaha!

    Tusen tack att du är med och skyltar igen. Å stort tack för länken:-)

    PS. Hoppas shoppingrundan var framgångsrik:-) DS.

    SvaraRadera
  5. Oh, vad jag gillade "vad fin du är idag" - mera sånt åt folket!
    Sista bilen var kul. Jag uppmärksammade en bil igår, som var svart och hette GUL. Skulle tagit kort, haha.

    Skyltsöndagskram ♥

    SvaraRadera
  6. Tack för rolig skultning och visst blir man extra glad av en skylt som den första.
    Hoppas ni haft en trevlig dag och önskar er en fin kväll.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Vilken rolig idé med fina budskap på betalterminalen - det borde fler ta efter =) Svart på vår bil borde det stå skitig eller tvätta mig! Men det är ju helt lönlöst att tvätta bilen just nu, det känns ju som om man bara byter runt smutsen. Skönt att ha julhandlat. Ha en skön söndagskväll. Kram

    SvaraRadera
  8. Du är värdefull står det på betalautomaten på Ica där vi handlar. Trevligt.
    Ha en bra start på veckan, fina Susanne.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  9. Ytterligheter; betalterminalskylten och regskylten.

    SvaraRadera
  10. Kikar in för att önska dej en GOD JUL !!
    Ha det gott !
    Kram bia

    SvaraRadera
  11. OBS! Dela vidare budskapet till alla medmänniskor (Kampanj)!

    Det har varit ganska mycket tjat om att vi ska ha en vit jul. En vit jul som inte menas snö utan alkoholfri jul. Å det tycker jag självklart är bra. Men det är inte heller något som jag upplever som ett problem i min familj. Vi nöjer oss lika väl med julmust som något annat. Även om jag gärna dricker lite vin eller en snaps till sillen. Shit jag tycker jag framstår som en alkoholist hur jag än formulerar mig. Men alla som känner mig vet att så inte är fallet.

    Något som jag upplever som ett större problem är mobiltelefonen. Den däremot tycker jag är en grej som INTE hör hemma på julafton!!!! Julafton ska firas med närvaro!!! Därför kommer jag att checka ut från cybervärlden kl 15.00 när Kalle Anka börjar och låta min mobil sova fram tills att julafton är över!!!

    Jag ska fira julen med mina nära och kära!!!

    Vem är med mig på detta???

    http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  12. Härligt med uppmuntrande och trevliga skyltar på betalterminalen... roligare att spendera pengar då :)

    Önskar dig en riktigt God Jul !

    SvaraRadera
  13. Tittar in och önskar dig och de dina en God Jul!
    Julkram ♥

    SvaraRadera
  14. Vilken härlig skylt i kassan! Sånt behövs. Hoppas du är klar med alla julbestyr och kan njuta med familjen. Önskar dig och dina kära en riktigt God Jul 🎅🎄. Stor kram

    SvaraRadera
  15. Tack för julhälsningen:-) Önskar dig och din familj detsamma!

    SvaraRadera
  16. Vilka härliga skyltar! Gillas mycket, helst den första :-)
    God Jul till dig och din familj!! Varm Kram ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  17. Åh du har också fått en hälsning från jultomten. Jag älskart.
    Jag önskar dig en underbar dag, fina Susanne.
    Julkramar i massor.
    Petra

    SvaraRadera
  18. Svar: Kul att få ett livstecken av dig på ming blogg:-))))) Bra att känna att du har överlevt julen iaf:-)

    PS. Ta bort kommentaren från "Jultomten". Hon är den berömda stalkern som har trackat flera av oss. Har fått samma kommentar av henne. Skulle kunna vrida nacken av den personen, som jag förresten nämnt i dagens inlägg hos mig. DS.

    SvaraRadera
  19. Svar: Att sopnedkasten är kvar hos oss beror på att det är 10-våningshus med många gamla som bor här. Men snart är dessa bekväma sopnedkasten nog ett minne blott här också. Det är visst renhållningsarbetarna som gnäller över arbetsförhållandena med sopnedkasten...

    SvaraRadera
  20. Tänkte bara önska dej ett gott slut på 2016 och
    ETT GOTT NYTT ÅR !
    Nyårskram bia

    SvaraRadera
  21. Gott nytt till dig min fina bloggvän! Kram

    SvaraRadera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!