tisdag 29 november 2016

Utlovade bilder från Halloweenfesten!

Idag tänkte jag äntligen visa er bilder från Halloweenfesten. Men först får ni se förvandlingen från enkel förortstjej till livsfarlig vampyr! ;)

Enjoy!





Och här kommer lite blandade bilder från festen. Måste säga att nästan alla hade ansträngt sig nått otroligt för att få till både smink, masker och kläder. Det var en fröjd att bara gå omkring och titta på alla. Och dom som inte gjort sig "fina" fick naturligtvis inte vara med på bild.










Ni som har lite skarpare blick har säkert lagt märke till att många av bilderna är tagna av en fotograf som var med hela kvällen. Stort tack till http://www.mhairialexander.com
För dom fina bilderna och www.feststockholm.com för arrangemanget.

Ha nu en riktigt fin Tisdag!

Kram
Susanne 

32 kommentarer:


  1. Det var den absolut snyggaste vampyr jag skådat..... :D)

    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Grymma figurer. På den festen vill man inte dyka upp objuden.
    Så t o m vampyrer kan vara attraktiva. Allra helst om man vet vad som finns bakom masken.

    SvaraRadera
  3. Vilka häftiga bilder och vilka imponerande sminkningar :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var riktigt roligt att se hur alla hade ansträngt sig! :)

      Radera
  4. Måste säga att du passar som vampyr. Med det ansiktet kan du sätta skräck i din förort och östermalmsborna på din arbetsplats;-)
    Å vilka kreationer! Alla som var med på festen har verkligen ansträngt sig och lagt mycket jobb på att "smälta in" om man säger så. Vilken cool tillställning! Love it!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är hittills den roligaste halloween festen jag har varit på. Och jag skulle gärna ha det sminket på mig varje dag! 😉

      Radera
  5. Hua vad hemska ni såg ut. Om jag sett er hade jag nog blivit lite skraj Nog ser det ut att vara festande på hög nivå. Allt gick bra i alla fall så det är lugnt nu då.
    Ha det gott
    Kram Meta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev själv lite skraj för vissa! 😉
      Men riktigt rolig fest var det.
      Kram

      Radera
  6. Snyggt sminkad. Dom där röda ögonen gör det verkligen creepy. Många bra utklädda på festen. Ser ut att ha varit en bra fest. Gillar fest med tema.
    Rysligt varma kramar till dig, snygging.
    Kram Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Linserna gör verkligen stooor skillnad! :)
      Och det var verkligen jätte roligt!
      Puss o kram! 😙

      Radera
  7. Vad roligt att få se lite bilder :) Du blev skitsnygg! Om en vampyr nu kan vara snygg ;) Kul när alla verkligen anstränger sig och klär ut sig.
    Tack för att du finns där! Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart att en vampyr kan vara snygg! 😉
      Du har väl inte missat Skarsgård i True blood?!
      Stor varm kram vännen! ❤

      Radera
  8. WOW! Vilket engagemang! Inte minst från din sida - snyggaste vampyren jag har sett på länge! :-)

    SvaraRadera
  9. En enkel förortstjej var det ju verkligen inte, du är ju jättesnygg.
    Häftigt läcker blev du som sminkad också ,-))) Det måste vara så kul att måla upp sig så där! Det har jag aldrig varit med om, men skulle gärna vilja ,-)
    Himla kul ser ni ut att ha det.
    Ha det så fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var första gången för mig som jag gick "all in" så där på en fest! Jätte roligt! :)

      Radera
  10. Satan i gatan, hihi...nu har jag ju förstås sett några bilder på instagram, men du var väldigt häftigt sminkad !!...det där är något som min dotter älskar att göra varje år...hon sminkar sej och går ut på fest och ser för "jävlig" ut, haha...men visst finns det någon tjusning i det också ;))...
    Ha det gott !
    Kram bia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, du har ju redan sett lite! :)
      Det var verkligen super roligt

      Radera
  11. Wow! Vilken snygg vampyr du blev :)
    Kan tänka mig att ni hade en rolig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Tjusigt värre! Vilken härlig och häftig sminkning! Och jag kan lätt förstå att det blev en minnnesvärd fest.
    Tack för att jag också fick vara med på avstånd.
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Oj, såna läckra foton..och vilka skapelser, mamma mia!!!
    Kram och Sov gott!♥

    SvaraRadera
  14. Så roligt när alla brukar allvar och klär ut sig. Du var suveränt utklädd och make-up var superbra. Jag hade inte velat möta dig vid en mörk gränd. Ha nu entrevlig 2: advent. Kram

    SvaraRadera
  15. Så roligt när alla brukar allvar och klär ut sig. Du var suveränt utklädd och make-up var superbra. Jag hade inte velat möta dig vid en mörk gränd. Ha nu entrevlig 2: advent. Kram

    SvaraRadera
  16. Woooow vilken förvandling. Skitsnyggt tycker jag. Du ser spännande livsfarlig ut ju.

    Förstår att det måtte Ha varit kul att se alla som klätt ut sig och förstår genom bilderna att de ansträngt sig.
    Tack för ditt inlägg. Kul med bilder.

    Stor kram fina vännen från en som jobbar helg.

    SvaraRadera
  17. Hugaligen! Det läskigaste med sådant där är när ögonen förvandlas med linser också - det blir verkligare, och obehagligare, då! Bra förvandling, dock!

    SvaraRadera
  18. Ojojoj! Vilka hemska förvandlingar - men bra gjorda förstås. Halloween är inte något vi firar - är nog för gammal... :)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!