lördag 15 oktober 2016

Lördagsfräckis.

Igår var jag så trött efter jobbet att jag helt glömde bort min fredagsfräckis.
Så denna vecka får det bli en Lördagsfräckis istället.


Örjan till Janne:
-Det går trögt med raggandet på stranden i år.  Har du något tips?
-Ta en bakpotatis och lägg den i badbrallorna så ska du se att du får brudar!
Dagen efter möter Janne Örjan när han kommer i bilen från stranden.
-Hur gick det idag då?
-Det gick ännu sämre!
-Vad säger du? Kliv ur bilen så jag får se hur du ser ut...
Men för faan Örjan, du ska ju lägga potatisen där fram!

Hahaha... 😂😂😂

***

Nu är det snart dag att göra mig redo för middagen på stan med bästa väninnan! ❤
Men ni kan vara helt lugna. Det här är min jobbhelg så efter middagen åker jag hem och lägger mig i bra tid!



Ha en jätte fin lördagkväll allihopa!



Kram
Susanne 



8 kommentarer:

  1. Hoppas du får en jättetrevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha en fin helg du med !...trots jobbarhelg !
    Kram på dej och ha det så kul ;)
    Bia

    SvaraRadera
  3. <3 :) Tur att han inte tog en VARM bakpotatis fram..... <3

    SvaraRadera
  4. Längesedan jag hade en jobbhelg..8 år sedan noga räknat.
    Men det gick bra det med.

    Ha en fin kväll även om du jobbar :)

    SvaraRadera
  5. HAHA!!! :-D

    Hoppas kvällen blev alldeles toppenbra! :-)

    SvaraRadera
  6. Hahaha! Hoppas du har en toppen kväll ute på stan. Det behövs "lite" roligt i detta trista väder! Så NJUT!

    SvaraRadera
  7. Tack för ännu ett gott skratt som du bjuder på.
    Och jag utgår från att kvällen på stan blev trevlig....
    Kram!

    SvaraRadera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!