onsdag 26 augusti 2015

Mitt i veckan!

Jo men visst fick vi minsann lite regn i natt.
Men nu skiner solen igen...!
Jag är ledig idag.  Händer dock inte så mycket då jag har jordens huvudvärk som sitter i från igår kväll.
Jo. Min bästa väninna kommer över en stund på en fika. Det höll jag på att glömma bort.

Sonen stukade handleden på träningen i Måndags och har ganska ont.
Så efter att knappt ha hunnit starta så blir det vila igen i minst en vecka.
I våras avslutade han med inflammation i sitt ena knä och nu stukad handled.
Tycker nog att det är lite väl mycket skador i fotboll.
Och det gillas INTE av mamma! ;)

I söndags plockade jag ju hem mina bäggarrankor från kolonin.
I måndags fyndade jag en jätte stor ormbunke.
Ni kanske redan nu förstår vart jag vill komma...
Jag var ju inte helt nöjd med hur det blev på terassen utan ville liksom ha mer!
Lite lummigare.
Jag flyttade allt till en plats med bara morgon sol för att ormbunken skall trivas.
Blandade även in mina Dahlior.
Och vips så blev det så här....



Kan säga att det var riktigt mysigt att sitta där i den ljumma kvällen och njuta av alla blommor!
Även mitt ljus i doften mullbär doftade ljuvligt!

Nu skall jag njuta av mitt nybryggda te och en smörgås!

Ha det gott alla vänner där ute och tack för att ni finns och berikar mitt liv!
♡♡♡


Kram
Susanne


13 kommentarer:

  1. Ljuvlig plats skulle gärna sitta där hihi ♡ ...
    Ha en härlig dag!

    /Kram du fina!

    SvaraRadera
  2. Ja det är mysigt med mycket blommor.
    Bara att passa på att njuta.

    Ha en fin dag rara du!
    Kram Jane

    SvaraRadera
  3. Blev jättemysigt! :-) Kramizz o ha en riktigt bra dag/ Laila

    SvaraRadera

  4. Så otroligt mysigt det blev, trälådorna är min favorit sedan kommer blommorna. =))))

    Kramen finaste du ♥

    SvaraRadera
  5. Så fint det blev på terrassen!
    Hoppas huvudvärken ger med sig.
    Kram

    SvaraRadera
  6. det behövs inte alltid så mycket för att det ska kännas väl och ombonat. Förstår att du kan mysa där på kvällarna får hoppas att det blir många innan vintern kommer.
    Ha det så gott på din lediga dag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  7. Fantastiskt mysigt! Bra inrett! Där skulle jag vilja sitta NU.
    Ha det gott, kram

    SvaraRadera
  8. Oj vad fint och mysigt du fick till det på din terrass =) Kram ♥

    SvaraRadera
  9. Idrotta är farligt, det har jag då alltid sagt;-) Var ju själv fotbollsmålvakt så en och annan bessyr hör till. Å eftersom din son spelar fotboll och inte handboll kan han ju sätta ett bandage på tassen. Men jag tycker verkligen synd om honom såklart.

    Å jag som trodde att din provisoriska utsmyckning redan var bra. Den här slutliga är ju ännu bättre. Otroligt snyggt och mysigt. Du kan det där med inredning ser jag:-)

    SvaraRadera
  10. Handleden? Använder man inte fötterna när man spelar fotboll? ;-) Nejdå, tycker synd om den stackarn och hoppas att det blir bra och smärtfritt fort!

    SvaraRadera
  11. Vilken härlig altan! Hoppas sonen snart blir bättre. Kram

    SvaraRadera
  12. Sånginslagen fint.
    Sv: Kajakpaddlingen gick galant. Så himla skoj.

    SvaraRadera
  13. Underbar din uteplats är. Det känns verkligen som en plats att må gott på.
    Tack för din fina kommentar i mitt inlägg. Jag håller med dig till fullo att olikheter är vackert. Kram och fin helg till dig.

    SvaraRadera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!