måndag 6 mars 2017

Tacksamhet och reflektion



Under den här bilden återkommer, varje måndag det jag är extra tacksam över från veckan som gått. Det kan vara både små och stora saker. Det viktiga är att reflektera över och lyfta fram mina ljuspunkter. Det jag är extra tacksam över från veckan som gått är följande:


  • Utredning startad på spine center
  • Lycklig nybliven 18 åring
  • Sportlov för barnen
  • Äntligen Mars månad 
  • Linas matkasse
  • Sodastreamer 
  • Vårkänslor
  • När storebror hjälper lillebror med skolarbetet 
  • Beer pong 😂
  • Pigg 90 åring
  • Rena lakarn
  • Vackra hortensior i fönstret

Gå in till Eva så hittar ni hennes och andras listor med tacksamhet!
    En suverän bloggutmaning som får en att tänka till.

    7 kommentarer:

    1. Läser Beer Pong och direkt efter det Pigg 90-åring :) Inbillar mig en hejdlös fest ;)
      Hoppas utredningen går bra och alla svar och lösningar infinner sig!
      Tack för att du är med och delar :)
      Kram

      SvaraRadera
    2. Ja det finns mycket att vara glad o tacksam över ,-)
      Läser dina, och rena lakan, härligt!
      Då lägger jag till värmekudde ,-))) Yes!
      Och annat för mig.
      Ha det fortsatt fint KRAM från mig Primrose ,-)

      SvaraRadera
    3. Hoppas innerligt och håller tummarna att utredningen går fort och viktigast av allt leder till nå't som ger resultat.
      Å att storebror hjälper lillebror med skolarbetet - ja, då har du och din man lyckats med uppfostran:-)
      Å en pigg 90-åring - ja, det är ju römscenariot för oss, eller hur;-)

      SvaraRadera
    4. Härlig lista med sportlov och ledighet och barn som hjälper varandra med skolarbetet är ju toppen!

      SvaraRadera
    5. Äntligen mars, och vackra hortensior i fönstret. Det sprider glädje och just som du skriver - tacksamhet!

      SvaraRadera
    6. Fin lista! Mysigt med kalas. Kul med beerpong. Skönt att utredningen är på gång även om jag önskar att du slapp. Kram ❤

      SvaraRadera

    Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!