söndag 19 juni 2016

Skyltsöndag!

I måndags var jag, som jag har berättat, hemma hos en arbetskamrat på räkfrossa efter jobbet. Och vet ni! Att kliva in på hennes gästtoalett var som att komma till skylthimlen!
Jag valde ut några som jag tror/hoppas ni kommer gilla.
 Jag hoppas inte att dom inkluderar toaletten i den här varningen. 
Då är vi många som får problem. 
 Den här ville hennes make prompt att jag skulle ha med. Grabbhumor säkert....
Det kanske är fel att skratta här. Men jag kunde inte låta bli! Haha...
Ni kvinnor som varit kvar på en nattklubb till stängning vet precis vad dom menar. Helt plötsligt blir man behandlad som miss universum. 

Och vi har BP att tacka för att skyltsöndag lever vidare! 

Kram
Susanne 



15 kommentarer:

  1. Satt allt detta på väninnans gästtoalett? Underbart!
    Gillar sånt ;)
    SkyltSöndagsKram ♥

    SvaraRadera
  2. Vilka kul skyltar!
    Älskar Hagbard!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha! Det blir inga snabba besök på den toan inte med alla dom skojiga skyltarna :-)

    SvaraRadera
  4. Haha härligt läsning på morgonen. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Haha härligt läsning på morgonen. Kram Anette

    SvaraRadera

  6. Underbar skyltning, underbar humor.... :D))

    Kram ♥

    SvaraRadera
  7. Ibland är grabbhumor helt rätt :D

    Kram och trevlig söndag :D

    SvaraRadera
  8. Det blir nog många långbesök på den toan!! :-)

    SvaraRadera
  9. Tack för flera skratt! De piggade upp! Kanske har hushållet här fler toaletter för jag kan se framför mig att dte kan bli kö om alla på besök där inne ska läas alla skylltar och ta koret. Mne jag är väldigt glad för att du delade med dig och tog god tid på dig.
    Önskar dig en fin söndag.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  10. Den toaletten hade jag nog suttit på riktigt länge kan jag säga. Okej då, jag hade spolat först då - innan långsittningen och fotograferingen alltså!

    Skyltarna är så himla roliga. Vilket nöje att utföra sina behov på en sådan toa. Gillar din arbetskamrat skarpt!

    Tusen tack för toppen skyltning som jav mig många skratt:-) Å stort tack för länken också:-)

    SvaraRadera
  11. Hahaha det där var ju bra det blir nog långa köer till den toan om alla ska läsa.
    Ha det gott i morgon
    Kram Meta

    SvaraRadera
  12. Rena rama paradiset på den toan med alla skyltar.
    Vad skönt att sista behandlingen inte gjorde lika ont. Och att du fått inläggen nu. Det går framåt! Men var rädd om dig!
    Har beställt alv-öron till festen och ska ha en cremevit klänning och en brun kåpa utanpå. Kanske blir nån bild sen :)
    Ha en jättefin vecka vännen! Kram

    SvaraRadera
  13. Arne är en storfavorit, gillar den sista :)

    SvaraRadera
  14. Haha, ja Arne är ju inte dum han! "Fem-i -tre-ragget" känner man ju igen :-) Underbara toaskyltar!!!! Förstår att det kändes som "skyltparadiset"!!!! Kram ♥

    SvaraRadera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!