lördag 13 februari 2016

Lördagstema - Citat #30

Hej alla vänner.
Kikar in en snabbis medan vaniljkrämen till tårtan står och svalnar på altanen.

Lördagstema - citat #30
Tillägnas idag min bästa vän sedan över 30 år.

"Surround youself with dreamers and doers, 
the believers and thinkers, but most of all, surround youself with those who see the greatness within you, even when you don't see it youself."
 - Edmund Lee 
Fler citat hittar ni HÄR

Nu blir det fortsatta förberedelser inför middagen ikväll. 
Ha det jätte fint i helgen alla rara.
❤❤❤

Kram 
Susanne 

20 kommentarer:

  1. Härligt med så fin vän. Tänkvärt borde kanske tänka så.
    Ha en fin och härlig kväll
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Det där är ett jättebra och tänkvärt citat. Så fint att samma vän under så lång tid. Jag har också några sådana vänner som jag är oerhört tacksam över. Fin helg med din väninna. Kram

    SvaraRadera
  3. Sådana (sanna) vänner är allt man behöver.
    Fint citat.

    SvaraRadera
  4. Citatet är mycket bra, energitjuvar är inget vidare.
    Hoppas att ni får en fin kväll!
    Kram Karin

    SvaraRadera

  5. Riktigt härligt med 30-års vänskap, man har följt så många skeden varandras liv då..... Kram på dig finaste du, å fira lagom. :)) ♥

    SvaraRadera
  6. Oj så länge ni varit vänner...min väninna som gick bort i okt. skulle jag ha varit vän med i 27 år i januari...men jag har några vänner till, hihi...den längsta jag har känt bland dom är i 23 år....så där har du slagit mej, haha...
    Här blir det mello i kväll och sedan Gay galan...mycket bra på TV i kväll med andra ord...ska du se mello ??....jag antar det, hehe...
    Ha en fin kväll med eller utan mellon !
    Kram

    SvaraRadera
  7. Javisst är detta ett citat att ta till vara för det är guld värt. Min äldsta väninna och jag har känt varandra i 42 år. Inte dumt det och aldrig sagt något elakt.

    SvaraRadera
  8. Vilken fin tjej! En 30-årig vänskap är ju helt fantastiskt. Ni måste verkligen vara som skapta för varandra. Himla kul faktiskt!

    Å citatet passar perfekt till bilden. Å sant är det också:-)

    PS. Är ytterligare en gång väldigt imponerad - egentillagad vaniljsås, duktig tjej!

    SvaraRadera
  9. Härligt med en sådan vän, de växer inte på trän. Och citatet - perfekt.
    Den väninna som jag känt längst och ff umgås med, är hon i Uddevalla. Det är hela 36 år nu.
    Vad gott med hemmagjord vaniljsås!!
    Lördagskram ♥

    SvaraRadera
  10. Fint citat att förära någon annan :)
    Ha det så trevligt ikväll!

    SvaraRadera
  11. Så roligt att ni har hållit ihop så många år, du och din väninna!
    Ha en fin kväll
    Kram

    SvaraRadera
  12. Goda vänner är som viner,"de blir om möjligt än bättre med åren"
    Jag tyckte om ditt citat och det passar ju väldigt bra till er 30 åriga vänskap dessutom.
    Vänner är viktiga för mig också.
    Önskar er en härlig firarkväll.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  13. Kikar in och önskar dig en fortsatt trevlig lördag,

    SvaraRadera
  14. Vilket kanoncitat! ,-)
    Den ska jag spara i minnet, så sant!
    Ha en härlig alla hjärtans dag Söndag ,-)
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  15. Ett underbart citat... och en fin bild på bästa kompisen!
    Ha en fin Valentin-dag!
    Kram

    SvaraRadera
  16. Härligt citat, och en jättefin bild på din fine vän.
    Hoppas helgen varit bra. Den är ju snart över....men än har vi några timmar ( rätt många) kvar att spendera.
    Alla Hjärtans Dag är det åxo.

    STOR KRAM till fina dig!

    SvaraRadera
  17. Vilket jättefint inlägg Susanne ! Härligt tänkvärt citat och vilken glädje att ha en riktig vän som står en nära under så många år :-) Det är minsann inte är alla förunnat. Ha en riktigt fin söndag ooch sköt om dig. Kram från Malta :)

    SvaraRadera
  18. Så fint och så sant. Det citatet tar jag och sparar. Kram

    SvaraRadera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!