söndag 8 november 2015

Skyltsöndag

Vill börja med att tacka för alla härliga kommentarer och all omtanke!
Men den här förkylningen har bestämt sig för att stanna några dar till känner jag.
Så jag kör vidare med "piller".
Synd att jag inte har några roligare på burk! ;)

Idag åkte mamsen och hennes man hem till Nordingrå igen.
Vi klev upp tidigt och åt frukost tillsammans allihopa innan dom åkte. 
Jaa. Till och med grabbarna masade sig upp.
Och vid frukostbordet delades det ut farsdag presenter till både maken och mammas man!❤
Han har funnits vid min mammas sida i nästan halva mitt liv så han har helt klart kvalificerat sig till att få en present han också! ❤
Men det blev varken ett par ballerinaskor med röda paljetter eller tomteluvadiadem! ;)
Dom fick något mycket mer "andvändbart".


Nu är det dags för "skyltsöndag" som härliga BP förvaltar! 

Här är mina bidrag denna vecka.

Obs! Alla skyltar är lånade på nätet! 

 Det här kan ju vara ett sätt att bli känd på.
Men det finns nog bättre sätt....

 ...ta disken,  och ge mamma frukost på sängen! ;)

Ja. Så kan det kanske vara.
Fotstegen låter mycket och pratet går för fort helt enkelt!

Bäst ni håller er undan.

Glöm inte att gå in och titta hos alla andra som skyltar. 
Klickar ni på länken HÄR så kommer ni vidare till BP och alla "skyltare".
Jag har redan fått mig ett par goda skratt!

Ha nu en riktigt skön kväll!
Och glöm för allt i välden INTE
Solsidan kl 20.00!

Puss och kram
Susanne



13 kommentarer:

  1. Ha ha de skyltarna var bra. hoppas veckan går bra och att du kryar på dig
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Roliga skyltar hehe....någon solsida blir det inte här...för här blir det mitt älskade program Allt för Sverige....om du känner till det ;)...programmen "krockar " liksom ;))...vi har firat pappsen idag...och nu håller jag på att spela Bingo lotto...ingen vinst (som vanligt )...men jag hade ju turen att vinna 5000 kr på en nitlott för några veckor sedan...inte illa !!
    Ha en fortsatt fin kväll och hoppas veckan blir bra ;))
    Största kramen
    Bia<3

    SvaraRadera

  3. Roliga skyltar :D
    Krya på dig och en stor kram ❤

    SvaraRadera

  4. Roliga skyltar :D
    Krya på dig och en stor kram ❤

    SvaraRadera
  5. Ahhh, vilka roliga skyltar! Har du sett dem IRL eller är det nätet? Jag ser aldrig de komiska längre?
    Varm söndagskram ♥ krya!

    SvaraRadera
  6. Haha :-) Helt underbara skyltar. De fick mig att le stort. Fin kväll till dig. Kramen.

    SvaraRadera
  7. Underbara skyltar :) och bra sätt om man vill åka polisbil haha
    Wifi tid var ju hur bra som helst 15min mot att dom gör ngt ;)
    Tråkigt att dom åkt hem alltid mysigt med sin mamma :) och tyckte det var lite synd att dom inte fick ett diadem med tomteluva hihi så söt funderar om drt ska få bli glöggkvällspresent hihi
    Hoppas ni får en mysig kväll och att du blir ompysslad ordentligt !!!!
    Det ska man bli när man är sjuk ❤️ Hoppas du mår bättre i morgon finasteå
    Ha en underbar kväll Kramisar ❤️ Sanna

    SvaraRadera
  8. Så fint att hela familjen gick upp tidigt för att fira Fars dag men också att ta en sista frukost tillsammans innan avfärd. Fick t o m googla Nordingrå. Nu vet jag var den orten ligger, å det är ju en bit att åka om man säger så.

    Din vana trogen är du suverän på att hitta roliga och minst sagt annorlunda skyltar.
    Alla är bra och får mig att asgarva, vilket jag ju gillar.

    Hoppas nu att det värsta med förkylningen är över - bra tajming för arbetsgivaren om man kan kurera sig under helgerna...

    1 000 tack för att du skriver så fina ord om mig och Skyltsöndagen, stort tack att det just är tack vare dig och alla andra att temat är så himla roligt åsså tackar och bugar jag för länken:-)

    SvaraRadera
  9. Haha, fantastiska skyltar! Tack för att du bjöd på några goa skratt! =D Hoppas skratten motar bort din envisa förkylning

    SvaraRadera
  10. Haha! Tack för lite skratt så här när kvällen går mot natt! :-) Trist med förkylning, men som tur är så brukar det ju gå över, krya krya krya!!!
    Nej, Solsidan blev det faktiskt inte ikväll, jag gillar -precis som Bia "Allt för Sverige" :-)
    Ha nu en bra start på veckan! Kram!

    SvaraRadera
  11. Så härliga skyltar =) Dem gillade jag skarpt, Krya på dig! Kram ♥

    SvaraRadera
  12. Haha, många bra och roliga skyltar :) Det där med wifi-lösen till ungarna var ju himla smart :)
    Sv: Sonen skrev ett kort meddelande att resan gått bra. Sen har vi inte hört så mycket mer. Men idag ringde ett konstigt nummer och jag visste inte om jag skulle våga svara, men gjorde det. Och det var han! Så härligt att få höra hans röst igen. Och allt var bra där nere, full fart med spanska-lektioner och föreläsningar innan de kommer till sina familjer den 22 nov.

    SvaraRadera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!