tisdag 21 april 2015

Trött men LYCKLIG!


Och så var han hemma igen min lilla skrutt!
Vid två tiden inatt kom han äntligen. 
Han kom direkt in och la sig mellan mig och maken och vi låg en lång stund och kramades och pratade alla tre!
Jag längtar redan hem till honom för att få kramas mer och höra allt om resan!
Och han är så härlig min lilla kille.
Inte som alla andra.  Han ville minsann gå till skolan idag trots att han fått ledigt.
Vi får väl se hur det blir med den saken....

Ha en underbar dag allihopa!

5 kommentarer:

  1. Det var tufft av honom att vilja gå till skolan trots att man kommer mitt i natten.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Så mysigt att ha honom hemma igen. Och så mycket spännande han måste ha att berätta. En guldstund för er alla! Kram

    SvaraRadera
  3. Så mysigt för er att han är hemma igen! Jag åker med 8 st 15- åringar till Polen i maj...det blir spännande. Kram

    SvaraRadera
  4. Det är skönt när familjen har samlats och allt är frid och fröjd. Har mina barn på avstånd men vi ses ändå ganska så ofta
    Ha en fin och skön mitt i veckan
    Kram Meta

    SvaraRadera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!