söndag 12 april 2015

shopping dag!

Hej på er alla goa människor!

Helgen blev inte riktigt som planerat arbetsmässigt!
Jag hade ju tänkt olja in altanen men tyvärr så satte regnet käppar i dom hjulen.
Typiskt! 
Det blev en shoppingrunda idag istället med maken och yngsta grabben.
Inte helt fel det heller...förutom för plånboken. 
Lilleman fick ett par ursnygga nya fotbollsskor, maken köpte också nya skor och nya solglasögon och jag hittade en svart kavaj, nya sommar linnen ett par solglasögon och lite nytt smink!


Der är så roligt att dagens grabbar gillar färggranna fotbollsskor!
Jag tycker dom är skit snygga!  :)
Nu är grabbarna och maken iväg och spelar laserdome.
Jag stannade hemma och njuter av lugnet...skall passa på att tvätta och njuta av solglimtarna när dom tittar fram!

Puss på er alla underbara människor! 



7 kommentarer:

  1. Har du fått mer i lönekuvertet??? Hi Hi <3

    SvaraRadera
  2. Det låter mycket trevligare med shopping tycker jag. Önskar dig en fin start på veckan. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Tack för att du finns ❤️����

    SvaraRadera
  4. Härligt med en shoppingtur:) Ja det blev ju lite regn igår men sen på eftermiddagen tittade solen fram igen. Man blir ju så glad så fort den visar sig:) Kram Emma

    SvaraRadera
  5. Det blev mycket bättre nu att läsa texten..... Kram <3

    SvaraRadera
  6. Härligt med nytt!
    Kavajen ser ursnygg ut av det jag ser :)

    SvaraRadera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!