tisdag 31 mars 2015

Dagens glada!

Idag har solen tittat fram! 
Tänk att det räcker med det för att man ska bli glad! 


Ikväll är det lill Lördag... för mig som är ledig imorgon! :)
Det ska firas med ostbricka och vin!

Imorgon har jag äntligen fått tid hos min sjukgymnast som jag besöker till och från när mitt gamla diskbråck spökar.
Han har en mekanisk traktionsbänk som hjälper till att lätta på trycket på diskarna.
En modernare version av en sträckbänk kan man säga. Där man drar isär på rätt ställe. 
Vet inte vad jag hade tagit mig till om jag inte fått hjälp där.
Ett tips till er som har diskbråck som ni lider av och inte lyckats hitta smärtlindring för, är verkligen att prova på några behandlingar hos honom. 
Han heter Christer och jobbar på fysiopraktiken som ligger på Medborgarplatsen.




1 kommentar:

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!