lördag 28 februari 2015

Egentid!


Vilken avkopplande dag!
åkte till Huddinge centrum en sväng på fm när gubben tränade! 
Och jag unnade mig tre nya fina halsband och två stickade koftor!
Riktigt nöjd med dagens inköp!  :)
Det sker inte allt för ofta att jag ger mig ut och shoppar ska ni veta!
Men eftersom jag gärna har myskläder på mig hemma och nästan alltid är lite frusen så tänkte jag att jag åtminstone kunde vara bekväm och samtidigt lite snyggare klädd här hemma! 


Önskar er alla en fortsatt skön helg!
Jag ska, trots min besvikelse i år, titta på melodifestivalen ikväll!
Men det är bara för att Måns Zelmerlöv ska vara med! ;)


1 kommentar:

  1. Skönt med lite avkoppling mellan varven! Härligt att skämma bort sig själv med lite shopping :)

    SvaraRadera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!