söndag 18 januari 2015

Söndag och nästan frisk!! :)

Japp!  Så är det!
Jag mår mycket bättre idag! :)
Har fortfarande ont och är svullen i magen men annars mår jag nästan tipp topp!
Vet i sjutton vad det beror på..! Att magen är som den är! 

Lyckades komma in i duschen igår, få på mig en klänning, smink, föna och locka håret och hällde i mig två redbull! 
Var orolig att magen skulle reagera på dom.
Men det gick bra!
Sen följde jag med på kusinträffen!
Mådde sådär.
Var på väg att ge upp och åka hem ett par gånger under kvällen!
Men jag höll ut, envis som jag är! ;)
Och vi hade super trevligt, jätte roligt och skrattade så jag fick ännu mer ont i magen!
Men det var det värt!!


Gick ner ett par såna här också...! ;)

Hoppas ni andra hade en bra lördag!
Idag är det en riktig slappdag här hos oss.
Jag ville ta en promenad ner till Långsjön. 
Men ingen annan var sugen på att följa med och jag kände inte för att gå själv så jag hamnade här i sovrummet med en kopp te framför en film! 
Rätt skönt faktiskt. 
Får ta den där promenaden en annan dag!  :)

Våra kontaktbarn, eller snarare ungdomar, ska strax åka hem till sitt!
Helgerna går alldeles för fort!

Ha en jätte fin söndag!
Puss o kram! 
Suzy Q


2 kommentarer:

  1. Härligt att du orkade med kusinträffen. Jag hade funderingar på Långsjön, men trodde att att det var alldeles för isig, fick bli en PW till Huddinge C och tbx.

    SvaraRadera
  2. Ja. Det var roligt att jag kom iväg! :)
    Duktig du är som pw:ar.
    Jag är en riktig latmask när det gäller motion!
    Gör hellre allt annat! ; )
    Nöjer mig med att gå ner och titta på sjön och hem igen!
    Ha en skön söndagskväll!
    Kram!

    SvaraRadera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!