onsdag 7 januari 2015

Sista dagen....

På lovet för grabbarna! 
Och eftersom det är onsdag :) och jag är ledig åkte vi till Heron City och spelade bowling!
Fick vinna en av fyra omgångar! :(
Även fast jag blivit mycket bättre i handen och faktiskt nästan kom upp i 100 poäng varje gång! 
 ( jag vet. Pinsamt dåligt! )
Men för att vara jag är det jätte bra!!! :))
Så slog Robin mig tre gånger i alla fall.
Jobbigt när barnen blir större och svårare motståndare i allt!  
Dennis kämpade på bra han med!
Snart slår han mig också!!


Mysigt att få en dag själv med grabbarna utan att dom sitter med näsan i dataskärmen!
Efter gick vi på MC Donalds som sig bör!
Vidare till Willys för inhandling av middagen som blir tacos!!!!

Hoppas älsklingen inte har allt för ont i sitt knä så han orkar sitta uppe med oss!  :(
Gamla slitna knän som gör sig påminda då och då efter överansträngning! 
Men styrketräna ska han minsann ändå göra efter jobbet!
Envis som synden!

Ha en underbar em/kväll ni med!

Puss o kram!
Suzy Q



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!