fredag 23 januari 2015

Fredag...!

Och jag är äntligen frisk!
Var jätte roligt att komma tillbax till jobbet igår!
Vilken pärs det har varit. 
Vet inte vad för otrevligt virus jag fick i magen. 

Idag kom jag hem lite tidigare eftersom Lilleman skulle till tandläkaren och dra ut en mjölktand.
Dom förbereder för tandställning om ett par år!
Han får skylla på sina föräldrar!  ;)
Dåliga gener. 
Jag hade också för liten mun och fick dra ut en massa tänder och ha tandställning i mina yngre år!
Men det var det värt!  :)

Jobbar helg så det är inte en "riktig" fredag som vi brukar säga på jobbet jag och en kollega när vi ska jobba helg!
Men man kan ju låtsas att det är det ikväll.
Känns mycket roligare då!  
Så jag tjuvstartar med ett glas vin! ;)

Busigt va?!
Efter middagen blir det familjemys framför tv:n till en film!
Man får passa på medan barnen fortfarande är hemma på Fredag kvällar!
Den stora som snart blir 14 håller sig mer och mer på sitt rum framför datorn med kompisarna på Skype! 
Men ikväll tvingar vi ut honom!  

Hoppas ni får en fin helg!

Puss o kram! 
Suzy Q





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!