söndag 1 januari 2017

Nyår och Skyltsöndag!

God eftermiddag alla där ute. Hur många äter pizza och har sett på Ivanhoe idag?
Inte jag! Ivanhoe är lika uttjatat som kalle på julafton. Och pizza åt vi dagen före nyårsafton istället eftersom jag hade fullt upp med dukningen inför nyårsmiddagen.
Bilden är lånad från en av gästerna eftersom jag själv glömde bort att ta kort. Och ljusen var inte heller tända än. Jaja... Man kan inte få allt.
Roligt hade vi i alla fall!


 Man ser verkligen på våra ögon att vi hunnit med några glas! :)
Självklart blev det sällskapsspel också innan tolvslaget. Här spelar vi "Med andra ord".

Idag har vi hittills ätit toast skagen och kommer äta flankstek och potatisgratäng till middag. Och så ostbricka till kvällen. Visst är det toppen när det blir rester över! 
Har t.o.m en halv flaska vin kvar! 👍
Men nu till skyltsöndag som super coola Bp håller i! 
Den här vackra lyktan fick jag av ena familjen som var med igår.  Tycker texten är jätte fin och tänkvärd!
 Här hamnade vi ofrivilligt på annandan när det var stop i tunneln ut till Värmdö där brorsan bor. Kan ju inte påstå att något såg frestande ut när jag visste vad vi missade.
Här tycker jag faktiskt synd om butikspersonalen. Skönt att julstressen äntligen är över.

Hoppas ni hade en jätte fin nyårsafton!
Gott nytt år allihopa!
❤❤❤
Kram
Susanne 

8 kommentarer:



  1. Så trevligt och fina ni ser ut (även efter några glas) :D)
    Idag har jag inte ätit Pizza utan en stor räkmacka med massor av citronmajonnäs.

    En riktigt god fortsättning på nya året.

    Stora kramen ♥

    SvaraRadera
  2. Ingen pizza och Ivanhoe här heller. Fast inga rester heller;-)
    Glada gäster, fyra himla snygga tjejer och ett fint dukat bord = succé antar jag:-)

    Tusen tack för att du skyltar på Nyårsdagen:-) Gillar den fina lyktan som skyltar med positiva tankar! Jureskogs New York åt jag för några veckor sedan av misstag. Kan säga som så att burgaren med tillbehör smakade absolut ingenting, var soggy och sladdrig och såg definitivt inte ut som på tv-reklamen. Lämnade ungefär hälften, då den var rentav äcklig. Det var mitt första besök på Donken på minst fem år. Det lär nog dröja minst fem år till...

    Sista skylten - jo, förstår att butikspersonalen måste vara helt slut efter både jul- och nyårsförsäljningen. Tycker faktiskt också synd om dom där.

    Än en gång - stort tack för toppen skyltning och länken:-) God fortsättning:-)

    SvaraRadera
  3. Festliga bilder, som gör mig på gott humör! Ni är då så vackra och inspirerande. Är det svart som gäller nu på nyår? Har för mig att det var blått förr. Jag hade en blå lång klänning igår kväll och det var bara jag som såg den ;)
    Skyltarna dina, de ligger i tiden. Tror biträdena är rätt så slut nu.
    Nyårskram ♥

    SvaraRadera
  4. Det ser fint ut! Gillar texten på lyktan mycket. Pizza och Ivanhoe är ingen tradition för min del.

    SvaraRadera
  5. Ni ser ut att haft ett skojsigt nyår. På vårt firande blev det inte en enda bild.

    SvaraRadera
  6. Haha Alladin goes taco?
    Kul att nyår blev lyckat!

    SvaraRadera
  7. Vilken trevlig och rolig nyårsafton ni såg ut att ha!
    Härliga bilder!
    Fin skyltning och ljuslyktan gillade jag extra och budskapet likaså.
    Stor kram!

    SvaraRadera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!