måndag 5 september 2016

Tacksamhet och reflektion!

Den här gången blir det ett tacksamhetsinlägg från de två gångna veckorna. 
Under den här bilden återkommer, varje måndag, det jag är extra tacksam över från veckan som gått! Det kan vara både små och stora saker. Det viktiga är att reflektera över och lyfta fram mina ljuspunkter! Det jag är extra tacksam över från de två senaste veckorna som gått är följande:

  • Kort arbetsvecka p.g.a resa.
  • Att jag lyckades hitta nytt hotell till samma pris två dagar innan avfärd när booking.com bokade av min resa efter ett missat mail från min sida om att uppdatera kreditkorts uppgifterna. 
  • Att komma iväg till sol och riktig värme
  • God mat flera ggr om
  • Gott vin flera ggr om
  • Härliga roliga middagar. 
  • Uppleva Barcelona igen.
  • Ha orken trots 3 timmars sömn varje natt
  • Sightseeingkompis ❤
  • Selfiepinnen
  • Picknick med belotta, serrano, manchego och gott rött vin.
  • Skavsårsplåster 
  • Mina MBT skor 
  • Sangria
  • Strawberry daiquiries 
  • Att vara saknad av maken
  • Uppleva magin i Sagrada familia
  • Perfekt avslutningsmiddag med utsikt över HELA Barcelona
  • Solglasögon
  • Kontaktlinser
  • Lära känna två nya fantastiska tjejer
  • Komma hem till familjen efter en fantastisk semester
Listan skulle kunna vara hur lång som helst!

Sist men inte minst är jag tacksam över Eva som startade denna tänkvärda Bloggutmaning. 
Ha nu en jätte fin Måndag alla ni underbara!

Kram
Susanne 

10 kommentarer:

  1. Ha en fin måndag själv! Oj, tur med rummet!

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder från Barca. Ni ser ut att ha haft kalas.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Man blir pepp av att läsa dina tacksamhetslistor och man får en liten påminnelse själv.
    Skrattar åt din kommentar hos mig. Du är för härlig, sötis.
    Ha en fin start på veckan.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  4. En härlig resa i goda vänners lag är man alltid tacksam över!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Att vara saknad av maken är fint!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  6. Ja den resan kan du verkligen vara tacksam över, speciellt då du lyckades boka rum bara två dagar innan ni reste. Det var verkligen bra jobbat måste jag säga. Å nu ser jag framemot fler bildkavalkader från Barcelona:-)

    SvaraRadera
  7. Selfiepinnen? :) det är nog en första på någon tacksamhetslista :) Kul!
    Välkommen hem! Hoppas den svenska sommaren inte riktigt är över så att du kan vänja dig tillbaka till vårt nordliga land ;)

    SvaraRadera
  8. En lång lista och väldigt rolig och lättsam. Bra jobbat där av "reseledaren" och särskilt att boka om rummen med så kort varsel.
    Jag förstår att ni haft en härlig resa där allt ingått.
    Stor kram och jag hoppaa på fler bilder från Barcelona.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  9. Sitter här och nickar instämmande på nästan varje punkt. Ja selfiepinne har jag ingen :) Så härligt att komma iväg på en tjejresa så där. Men att ni bara orkade vara uppe hela nätterna :)

    SvaraRadera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!