söndag 6 mars 2016

Skyltsöndag!

Söndag idag och jag mår bättre! 
Maken och barnen sådär....
Men så är ju vi kvinnor liiite tåligare också! ;)

Dags att redovisa veckans skörd av skyltar. 

 Vad ska man säga....
Nya eller inte så avstår jag nog. 
Betyder det här att det är dyrt att köra runt med en smutsig bil? ;)
Jag vet! Den var dålig haha...!
Veckans annons till vänster och nedsatt demoex till höger. På exakt samma spis. 
Snyggt jobbat Elgiganten! 


Passar på att skicka en hälsning till härliga Bp som numera håller i skyltsöndag men för tillfället njuter av värmen i den spanska orten Benidorm.
Hoppas du har det varmt och skönt! :)

Nu ska det bli riktigt skönt att få slappa hela kvällen efter en intensiv helg bestående av jobb och kväll på Ballbreaker ( bowling, bilspel och annat tokigt ) med jobbet igår. 

Stor varm söndagskram till er alla som tittar in!
❤❤❤
Susanne 


21 kommentarer:

  1. Där gick verkligen Elgiganten från klarhet till klarhet :D

    Kram och trevlig söndagskväll!

    SvaraRadera
  2. Håller med, vi kvinnor är sååå mycket tåligare än män ;-) Härlig skörd av skyltar här hos dig. Tandpetarna har gjort sitt hur nya de än är och Elgiganten har tydligen tänkt till eller kanske inte.
    Förstår att jobb och Ballbreaker tar på krafterna så slappa på du för strax är det måndag igen ;-) Kram fina du ❤

    SvaraRadera
  3. Nej, jag hade nog inte heller velat ha någon av de där "nya" tandpetarna :)
    Skönt att du känner dig lite piggare!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Haha. de kan allt hitta på.
    Ha det gott i våren här har vintern kommit tillbaka Klass ett varning och massor av snö
    usch och fyyy
    Ha en bra vecka
    Kram Meta

    SvaraRadera

  5. Tandpetarna får du behålla ;D))

    Härlig skyltning!

    Fortsätt krya på dig och stor kram ♥

    SvaraRadera
  6. Måste säga att jag återigen är väldigt impad! Du har då verkligen ögonen med dig vad gällar skyltar. Å visst har de nygamla tandpetarna gjort sitt. Elgiganten har då verkligen överträffat sig själv igen. De är verkligen duktiga på det eller så har dom satt en praktikant på skyltningen.

    Tusen tack för härlig skyltning och länken. Hoppas du gillar mina skyltar från Benidorm. De är liksom liiiite annorlunda;-)

    SvaraRadera
  7. Haha,rena tandpetare på golvet, jo jag tackar jag!
    Å ni ska göra om köket, precis vad vi också borde ta tag i, ska bli spännande att följa ert kök!
    Krya på dig och ha en fin vecka! Varm kram

    SvaraRadera
  8. GAAAHH!!! Tandpetare på marken är jag lite skrämd av, sen jag fick åka in på akuten där dom plockade ut en ur min häl... :-)

    Härligt skyltat! :-)

    SvaraRadera
  9. Nja... de där tandpetarna - näe de får nog ligga kvar!
    Härliga skyltar!
    Tack snälla du för dina ord hos mig!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Haha :-) Nya tandpetare... Jag ler stort. Fin måndag till dig. Kram

    SvaraRadera
  11. Härliga skyltar. Men, Elgiganten, hur tänker dom, eller tänker inte alls snarare?
    Hoppas att du får en finfn vecka.
    Kram.

    SvaraRadera
  12. Skönt att du mår bättre :-) Hoppas familjen kryar på sig..
    Bowling är ju så roligt...
    Kram och ha en fin dag
    Sandra

    SvaraRadera
  13. Roliga skyltar som vanligt ;))...jag hoppas din vecka blir bra, här har det kommit regnblandad snö idag, inte roligt alls !!! det värsta med våren är slask...man förstör bara sina skor...och stövlar vill man ju inte trava runt i hela tiden, hehe...kram till dej<3

    SvaraRadera
  14. Maten som visade från Ballbreaker, på Insta såg god ut. Hoppas ni hade det übertrevligt ;)
    Massor med kramar till dig, goding
    Petra

    SvaraRadera
  15. Nä men, visst sjutton hade du en bild på dig själv från reklambladet istället för bilden på spisarna tidigare? Vart tog den snygga poster girl:en vägen! =D Kram

    SvaraRadera
  16. Nja de där tandpetarna låter jag nog också bli :) Och min bil är ständigt smutsig när jag åker till stallet varje dag... Låter som en trevlig kväll och skönt att du mår bättre!
    Har varit och kramat om dottern idag. De fick komma in till förlossningen igår igen och prata igenom allt med personalen, skönt med proffsig personal. Och hon ska få komma till en kurator också. Blev lite chockad av alla komplikationer, men lilla bebisen mår bra nu och det är ju huvudsaken. Kram

    SvaraRadera
  17. Härligt att du börjar må bättre så du inte missade Bowling kvällen. Alltid lika skoj Med skyltsöndag.
    Kramelikram

    SvaraRadera
  18. Härligt att du börjar må bättre så du inte missade Bowling kvällen. Alltid lika skoj Med skyltsöndag.
    Kramelikram

    SvaraRadera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!