lördag 5 september 2015

fortsätter med en lördagsfräckis!

Vi kör en liten fräckis till.
Mest för att jag själv ska vakna!


För trots bättre vetande sitter jag nu på tåget på väg in mot stan för att glädja mina arbetskamrater med min och mina bacillers närvaro. 
Men vad gör man när det inte finns personal som kan täcka upp?!
Jo. Då jobbar man snällt ändå!


Igår fick jag en otrolig längtan efter vår semester. 
Den är ju inte för än om nästan fyra månader.
Men i alla fall...
Hittade den här vackra bilden på det ställe som vi ska bo på.
Belysningen kommer från restaurangen och baren som ligger mitt i all grönska med en fantastisk utsikt över stranden där kortet är taget ifrån.
Längst ner till vänster syns trappan som leder upp till hotellet om man inte vill gå eller åka runt.
Men vad gör det.
Då får äntligen den här lata bruden lite motion som hon så väl behöver!  ; )
Vi kommer bo i en av de bungalows som ligger längst med berget och har utsikt över havet och en underbar solnedgång varje kväll! 
Nedräkning har börjat!

Önskar er alla en fantastisk lördag!

Kram
Susanne 

17 kommentarer:

  1. Ditt semester ställe ser helt magiskt ut. Förstår om du längtar!
    Inte kul att jobba när man är dålig, men ibland får man ställa upp som du säger.
    Hoppas att det gick bra även om du inte är på topp.
    Ha en fin lördag!

    SvaraRadera
  2. Gud så härligt det lät dit ni ska på semester, skönt att ha ngt att se framemot. Sköt om dig nu så det inte blir värre. Kramizz Laila

    SvaraRadera

  3. Ett så underbart ställe att se framemot. Tiden går fort så snart är det dags. =)
    Hoppas de snälla mot dig på jobbet nu när du inte är på topp.

    Kramen på dig ❤

    SvaraRadera

  4. Ett så underbart ställe att se framemot. Tiden går fort så snart är det dags. =)
    Hoppas de snälla mot dig på jobbet nu när du inte är på topp.

    Kramen på dig ❤

    SvaraRadera
  5. Så härligt att se fram emot något. Jag åker om 2 veckor och 1 dag.
    Ha en härlig lördag
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ljuvlig bild- Heeelt magisk ♡ ....
    Förstår att du längtar/Kram & hoppas det går bra på jobbet!

    SvaraRadera
  7. Det går fort till det man längtar till.Härligt att ha nåt att se fram emot när höstrusket sätter in.
    Ha det gott
    Kram Meta

    SvaraRadera
  8. Åhh vilken härlig bild !...vart skall ni åka ??...vi kom ju hem från Turkiet i onsdags, men er resa är nog längre bort antar jag ;)).....men sensommaren fortsätter, vi hade 19 grader i skuggan i gå...härligt!!
    Nu ska vi åka till torpet en sväng och plocka hallonen som finns kvar ;)
    Ha en fin helg!!
    Kramis<3

    SvaraRadera
  9. HÄrligt med drömmar som ska förverkligas!
    Tills dess, ha en trevlig weekend!

    SvaraRadera
  10. Med dessa spermier kan man ju avla prinsar...

    Ni ska till Thailand eller!? Härligt att ha nå't att se fram emot nu när hösten börjar och vintern inte är långt borta heller.

    Å ja sa ju det - du är så generös att du delar med dig av bacillerna till omgivningen;-)

    SvaraRadera
  11. Hahaha...
    Det ser ut urmysigt ut dit ni ska. Låter länge med 4 månader men vips så är ni där :)

    SvaraRadera
  12. Jo...hade en nyopererad kollega som dök upp på jobbet trots det....tycker inte det är bra hur tacksam man än är att vederbörande dök upp.
    Knepigt det där.

    sv: Handlar inte om självkaraktär alls..det är ett fruktansvärt beroendeframkallande gift...svårt att sluta...ett helvete...men tydligen ska det gå....kämpar på här med ett och annat bakslag...men det ska gå...har jag hört.
    Bakslag hör till.

    SvaraRadera
  13. Ha ha ha...
    Krya på dig vännen!
    Ser kanonmysigt ut :) Förstår din längtan.

    Kramar Jane

    SvaraRadera
  14. Haha :-) Skrattar gott åt första bilder. ;-)
    Åh så ljuvlig plats ni ska på. Tror jag har missat var det är ni ska på semester. Funderar också på att resa någonstans. Måste passa på innan (om allt går som det ska) en barndomsdröm går i uppfyllelse. Tänker också att jag tror att du är för snäll som jobbar när du borde ta hand om dig själv. Sköt om dig. Det finns bara en av dig och du är viktig. Stor kram till fina du!

    SvaraRadera
  15. Nu vet inte jag om jag har missat nåt i nåt tidigare inlägg, men vart ska ni åka? VIlken häftig bild. Vinka till mig därifrån när ni är där ..hihi.
    En massa krya-på-kramar fina Susanne.
    Petra

    SvaraRadera
  16. Den där översta bilden känner jag igen (har haft den som fredagsfräckis på Insta) och den andra bilden ser helt fantastiskt trevlig ut!
    Tack för pepp gällande min eventuella karriär som författare!
    Krya på dig ♥
    Kram

    SvaraRadera
  17. Åh vad härligt att ha en resa och längta till. Har varit på många ställen men aldrig Thailand. Ser jättefint ut! Åker till Rivieran om ett par veckor, ska bli skönt!

    SvaraRadera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!