måndag 27 april 2015

Veckans tacksamhet och ljuspunkter!


Då var det måndag igen...härligt med en ny vecka! 
Har sett fram emot just den här veckan lite extra då vi har flera födelsedagar att fira i familjen.
Ser extra fram emot att fira min man i dagarna tre....med start på torsdag!  :)

Nu till veckan som gått med tacksamhet och ljuspunkter!

  • Solsken
  • Ogräs. Som betyder att våren är här!
  • Hela familjen hemma igen.
  • Kärlek
  • Äran att få vara kontaktfamilj åt tre underbara barn/tonåringar. 
  • Fjärilar
  • Äta middag ute på terassen.
  • Nytt gott vin. 
  • Ledig helg.
  • AW med underbara Tina.
  • Nomineringen till Guldkompassen.
  • Galan i globen.
  • Min fina man som jag misstänker planerar nått hemma just nu. 
Ha en jätte fin kväll!
Det hoppas jag att jag får när jag kommer hem!
För idag är det jag som fyller...!

Stor kram
Susanne

10 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS på dagen :) Hoppas den varit fin tills nu och blir ännu finare när du kommer hem och blir firad :)

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis till dig! :-) April är en bra månad att vara född i. Tänk att i början av året är man tacksam för ogräs, flugor och allt möjligt annat bara för att det är vår och längtan till sommaren är så stor... Önskar dig en riktigt fin födelsedag! Kram

    SvaraRadera
  3. Hipp hurra grattis på födelsedagen, hoppas att du har haft en toppen dag :-)
    Jag har läst ikapp då mina helger precis som säkert dina med rusar iväg och allt går i ett... och inte en minut man hinner andas ibland (okej lite överdrivet hehe)

    låter trevligt med firande i dagarna tre!

    ha en fortsatt fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Grattis grattis på födelsedagen! Festligt att ni fyller nästan samtidigt :) Mycket firande blir det men det kan man ju stå ut med ;)
    Fin lista med mycket värme i!

    SvaraRadera
  5. Men grattis till dig då
    Ha en fin kväll
    Kram Meta

    SvaraRadera
  6. Stort GRATTIS på Din dag så här i elfte timmen! Hoppas du haft en underbar dag!! Kram :-)

    SvaraRadera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!