onsdag 18 mars 2015

Sol, sol härliga sol!



Jag bara älskar våren! 
Längtar efter att få börja gräva på kolonin och göra fint!
Får i dagarna hem mina nya Dahlior!
Lyckades ju förstöra alla i höstas när dom blev kvar i fukten i stugan! :(
Men tack vare Tradera och säljaren jag köpte dom av sist så har jag snart nya vackra i trädgården!
Det är svårt att beskriva i ord vad våren gör för mig och min mentala hälsa. 
Att få känna värmen och sätta igång med arbetet i trädgården är bättre än allt!
Har många planer för hur jag vill ha det i min trädgård.
Får se hur mycket som hinns med i år.
Det första jag ska göra är i alla fall att sätta upp min älskade hängmatta! 

Ha en underbar dag alla ni där ute!
Och njut av vädret! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!