fredag 20 mars 2015

Fredagsmys!



Ikväll är det fullt hus här!
Vi har våra extra barn den här helgen!
Jag har blivit sjuk igen!
Typiskt! 
Sitter uppkrupen i soffan och läser och tittar på tv om vart annat.
jobbade bara halvdag idag.
Orken tog slut.
 Ska jobba hela helgen.
Men det är bara att bita ihop.
Helgen kommer bli jätte bra och mysig har jag bestämt!
Min man kommer hem lite senare. 
Ska på en snabb AW med jobbet och gratta en arbetskamrat som fyllt 50.
Så han missar våran taco kväll! :(

Önskar er en jätte mysig kväll!
Stor kram! 





3 kommentarer:

  1. Hoppas du snart mår lite bättre. Det är himla sega förkylningar just nu kan jag säga. 2½ vecka har jag gått och dragits med mitt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stackare!
      Jag mår Tack o lov redan lite bättre!
      Men somnade efter middagen igår och sov bort hela kvällen! :(
      Krya på dig!
      Kram!

      Radera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!