söndag 25 januari 2015

Jobb och myshelg!

Hoppas ni andra haft en mysig/rolig helg! ♡

Jag har jobbat men hunnit med både roliga och mysiga stunder! 
Arbetshelgen gick fort!
Trevliga arbetsdagar och igår fick jag med mig lilleman och åt middag hos min bästa väninna medan våra karlar var på Ufc galan! 
Så här efteråt så var dom inte så nöjda med den!
Nock out på Gustavsson i första ronden efter över 5 timmars väntan! 
Han kom hem strax före 5 på morgonen!
Vi låg och gosade och pratade ett tag.
Sen slocknade han! 
Och kvar låg jag och inte kunde somna om!
Skulle ju ändå upp kl 7 så det gjorde inte så mycket! 
Idag blev det skräpmat ( men ack så gott ibland! )
från grillen framför tv:n.
Sen la vi oss i sängen jag och älsklingen och tittade på Interstellar!
Den var helt okej. Annorlunda film vilket jag gillade!

Nu blir det ett eller två avsnitt av sons of anarchy innan jag ger upp för idag!

Måste bara visa den fina snö ängeln som lilleman gjorde igår!



Stor puss och kram! 
Suzy Q



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!