söndag 14 december 2014

Julbak och gran!


Så här fint blev det när barnen var klara med sina kreationer!
jätte duktiga. 
Jag var helt slut efter jobbet igår när jag kom hem men eftersom jag fortfarande var uppe i varv så var det bara att köra på!
idag var det lite lugnare på jobbet. 
Och efter mötte älsklingen upp mig och vi köpte julgran!
Sååå himla fin blev den!
Han precis bli färdiga med att dekorera den och slänga i oss lite mat, sen kom min mamma och hennes man!
Hon ska stanna hos oss till annandag jul.
Ska bli jätte mysigt att ha henne här så länge! 
Tycker jag, men inte barnen, även om som älskar sin mormor jätte mycket!
För dom tvingas dela rum under den tiden! 
Vår fina gran!! 

Jag önskar er alla en mysig tredje advent och söndagskväll! 
Suzy Q


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!