tisdag 30 december 2014

Gott slut och gott nytt!


Hej alla goda vänner!
Vill passa på att önska er alla ett gott slut och ett riktigt gott nytt år!
2015 ska bli ett bra år har jag bestämt!
2014 har tyvärr kantats av tråkigheter i vår familj!
Sjukdomar, dödsfall och annat skit!
Men självklart också en massa glada och roliga minnen!
Resan till Barcelona tex

Och en underbar sommar på kolonin. ..
Samt en massa andra roliga saker som inte finns på bild tyvärr!



Fick som avslut på detta år en överaskning på jobbet en timma innan jag skulle gå hem!
Måste jobba imorgon!! :(
Såg verkligen fram emot en sovmorgon och mysig dag med familjen innan nyårsgästerna anländer! 
Men icke!

Får hålla tummarna för att jag får vara ledig min helg som planerat!
Ibland önskar jag att jag hade ett jobb som innebar lediga helger jämt och ledig röda dagar! 

Hoppas ni andra som är lediga njuter ordentligt!
( inte alls ironisk eller avundsjuk ;)
Ikväll blir det varma mackor och vin har jag bestämt!
Men bara ett!  :)

Ta hand om er och var försiktiga med alla fyrverkerier!

Puss o kram
Suzy Q




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!